kvällsmys

SVAR till maddelen ja kan inte svara i din blogg vet inte vad som är fel.


Vi blev kvar op dagis ganska länge, han lekte och hade jätte kul men han oroade sig hela tiden att jag skulle gå så han såg hela tiden till att jag satt på samma plats och inte flyttade på mig ställde jag mig upp för att sträcka på ryggen då stanna han upp direkt och frågade vart ja skulle. de märks att han varit borta länge från dagis. han ville va kvar mer när vi skulle gå men jag tyckte det var bäst att sluta och gå hem när han hade som roligast! blir förhoppningsvis lättare för honom att komma in i det igen då. kom överens med dagis att vi ska komma en till 2 gånger i veckan minst nu i början tills han kommer in i det och jag känner att han ska få gå 15 timmars veckor.

jag vill helst ha han hemma men han behöver stimulansen, och ja kommer förmodligen behöva ha någon chans till att vila och återhämta mig när ja ammar hela nätterna.  det kommer nog bli bra när vi komer så långt!

pannkaka grädde och sylt har vi myst med, nu ligger adam i sin säng och ska sova om han inte redan somnat! jag glömde självklart kameran när vi gick och batteriet på telefonen var nästan slut så vågade inte fota  slut på det ifall något skulle hända men nästa gång ska ja ha kameran med mig!!

nu ska ja göra en kopp thé o mysa i soffan! SNÄLLA BÄBIS KOM UT NU!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag förstår att det måste kännas himla skönt! Men jag håller tummarna för att det händer någon självmant inatt istället! :)

2010-09-08 @ 21:37:09
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: linda

haha kul med 3 viljor hemma sen ;) typ krach och kaos :D

2010-09-08 @ 22:09:40
URL: http://lindaforsman.blogg.se/
Postat av: carrå - 19 år och mamma

Ja det ska bli spännande nu :). Haha det låter bra det, kan ju behövas en som passar.

2010-09-09 @ 08:52:04
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget. Jag kommer att svara dig så fort jag ser det här.

Fyll i ditt namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0