har inte...

Har inte hunnit uppdatera på hela dagen för vi har varit på förlossningen, dom har tagit massa prover och kollat så allt var bra med bäbisen och dom ville inte låta mig vänta till på måndag så imorgon kl 09.00 skriver vi in oss på förlossningen =) min livmoder var inte als mogen men när jag var där lossnade iaf slemproppen när hon undersökte så den är borta..

jag fick välja att bli igångsatt nu idag direkt när vi var där men mamma, pappa o hatem jobbar och kunde inte komma ifrån så lätt och jag vart skickad dit direkt efter att ha varit hos barnmorskan så emelie var snäll och skyndade sig upp till sjukhuset för att hjälpa mig roa adam. skulle dom satt igång mig idag skulle jag inte kunnat slappna av för bb väskan var hemma och adam hade ingen som kunde ta honom då på engång. han skulle ju förmodligen behöva övernatta om det inte skulle gå riktigt fort, men ja försöker ställa in mig mentalt på att de kommer bli en smärtsam lång förlossning så får vi helt enkelt se imorgon hur det blir! ska be mamma komma förbi ikväll så ska ja ladda med massa energi påfyllande gottigheter som jag kan ha med till förlossningen imorgon! =)

ska sova tidigt ikväll så jag är riktigt utvilad för det lär behövas! jag är så glad just nu att jag bara vill sprängas av lycka! men imorgon har vi förhoppningsvis lillen här men senast på lördag! jag kommer inte att uppdatera något imorgon då vi förmodligen kommer spendera hela dagen på förlossningen! men så fort vi kommer hem så uppdaterar jag! blir förmodligen på lördag =)


nu ska ja mysa med min stora älskling och njuta av sista dagen som enbarns mamma =)  sista magbilden kommer upp lite senare idag..

Kommentarer
Postat av: Emma

grattis och stort lycka till!

2010-09-09 @ 18:02:21
Postat av: micha

Gud vad skönt! Då får du snart träffa din bebis :) Jag hälsar om jag också kommer in!

2010-09-09 @ 18:34:48
URL: http://bebbenimagen.blogg.se/
Postat av: Hege - Jullans mamma!<3

Jag kan inte kommentera øver, men Adam har væll visst haft barnvakt? Han har ju sovit øver hos din pappa en eller två gånger?

2010-09-10 @ 00:35:48
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: Hege - Jullans mamma!<3

Jag kan inte kommentera øver, men Adam har væll visst haft barnvakt? Han har ju sovit øver hos din pappa en eller två gånger?

2010-09-10 @ 00:35:49
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget. Jag kommer att svara dig så fort jag ser det här.

Fyll i ditt namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0