Tid..

tiden räcker inte till, hinner inte ens tänka på bloggen. på lördag blir Jacob en månad kan inte fatta vad tiden gått fort, nyss låg han i min mage och jag gick och väntade ivrigt på att få ett tecken på att han var på väg. imorgon ska vi ge oss ut på shopping runda jag och BÅDA barnen ska gå hela vägen till tuna park så adam förhoppninsvis inte orkar springa och bråka när vi kommer dit. han har fått en peng av sin pappa så han får handla i leksaksaffären och köpa glass. Emma och Elin Å ska få stå ut med oss på tuna, hoppas dom har tålamod för att shoppa med mig de lär ta tid för de går mest ut på att jaga adam och den här gången tillkommer det amningspauser. dom får passa på att springa i affärer medan ja ammar så slipper dom vänta =) får köpa lite lego så adam nöjer sig med att sitta med mig och bygga i amningsrummet =P hehe leksaker och mutor de är han värd när han ska behöva gå i klädaffärer.


vi tänkte gå till dagis idag så adam ska få börja komma in i det igen och få tillbaka sina rutiner ordentligt men de vosade sig att dagis har stängt idag och imorgon så idag har vi bara varit hemma städat och ammat. adam har målat lite gips figurer.

Nu ska ja ta en kopp te sen sova så ja orkar upp och amma några gånger innan morgonen kommer.


Adam i Tunisien =)


Kommentarer
Postat av: nathalie - mamma till Medina

dom vänta tills måndag annars får du kontakta dom:D

2010-10-08 @ 16:05:15
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: emma

tack världens bästa du! jag vet och du vet att jag finns för dig också <3

2010-10-10 @ 01:46:11
URL: http://charlottemma.blogg.se/
Postat av: charoline

hur äter den lilla?

2010-10-10 @ 11:59:22
URL: http://charolicious.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget. Jag kommer att svara dig så fort jag ser det här.

Fyll i ditt namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0