Ger det ett försök

Nu är jag med och tävlar om baby produkter från apoteket. jag brukar undvika tävlingar då jag aldrig vinner men eftersom att det är saker som jag behöver och som är bra så ger jag det ett försök. man kan inte annat en vinna eller förlora =)



Förstapris: Apoteket Babytvål, Apoteket Babyschampo, Apoteket Baby våtservetter, Apoteket Babybomullspinne, Apoteket Babyhandduk med huva, samt Apoliva Bodylotion oparfymerad

Andra- och tredjepris: Apoteket Baby våtservetter, Apoteket Babybomullspinne, Apoliva Bodylotion oparfymerad

Tävlingen pågår till söndag 4/4 och alla kan vara med och tävla.



jag tävlar på http://majbebis08.blogg.se gör det ni också =)  en fin blogg om hennes vardag med båda barnen. vill ni inte tävla så kika in där endå.


Kommentarer
Postat av: Diddi

Grattis till graviditeten =) Ja tiden går fort fast än man vill att det ska gå snabbare :P Bra att du tar dig tid och tävlar lite grann för det behövs ju för lilla bebisen snart.. Håller tummarna så du vinner :P....

Ser att din man är från Tunisien (sousse).Det är min med :D



VH/Diddi



2010-03-31 @ 09:39:38
Postat av: Emma - Mitt liv i Milano

Hej jag stannar till onsdagen den 7/4. så 5 dagar typ. Någon dag kommer jag gärna över för lunch eller middag. vore grymt trevligt. du får bjuda över italienska killen så jag får prata lite italienska och inte glömmer. hehehheheheheheheh hörs mer på msn! skriv till mig nästa gång vi är online samtidigt. kram

2010-03-31 @ 10:13:54
URL: http://leblogdeemma.blogg.se/
Postat av: Mamma till Adam & Alisha

synd att ni inte kunde se är för liten filur där inne i magen, ska ni göra något ul senare och försöka se det?

2010-03-31 @ 10:17:43
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Ja vi bor i eskilstuna :)

Vart bor du?

2010-03-31 @ 15:16:09
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget. Jag kommer att svara dig så fort jag ser det här.

Fyll i ditt namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0