Kolmorden

Imorgon drar vi till Kolmorden, minnen från förra året väcks och den första tanken som kommer upp är "i nyköping finns de svenska filmer" haha ja är man inte mycket hemifrån så blir de lätt förvirrade.

Adam fick 500 kr av mammas kompis idag så han skulle ha lite glasspengar med sig imorgon =O hallå glasspengar är inte de typ en 20 lapp men men adam är glad och jag är glad hans ska få göra precis vad han vill för sig peng!! =) skönt att inte  behöva tänka på pengar, den här pengen är hans o då får han köpa eller göra precis vad han vill för den de känns så himla skönt att kunna ge honom den möjligheten! =)

nu ska ja göra pankaka. ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: nathalie - gravid vecka 33

Jaha okej :D men det börjar bli dags att bestämma sig :P haha.



Haha oj då! Nä men jag vill bara att det ska gå bra :P

2010-06-18 @ 21:24:18
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget. Jag kommer att svara dig så fort jag ser det här.

Fyll i ditt namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0