snöbus

nuhar vi fått i oss lite mat och jag håller på att göra iordning lite efterrätt =) idag blev det korvstroganoff och ris  och till efterrät blir det fruktsallad med vaniljsås. ska bli  mumsigt. tror inte att adam får i sig så mycket men då får han äta det som lite mellan mål senare.

det togoss ett tag att gå fram och tillbaka till affären, det fanns ju så mycket roliga snövallar att klättra på och barn måste ju få leka av sig lite. vi var i affären ungefär 10 minuter och sen tog det väl ungefär 1 timme att bara gå fram och tillbaka och vi har ungefär 3-400 m till affären =) haha men men Adam hade det iaf roligt i det kalla vinterlandet och jag höll på att frysa till is. man önskar nästan att man var lika liten och smidig som barnen ibland så att man kan hänga med i svängarna upp och ner i backarna. dom har ju en ganska bra förmåga att inte frysa heller så de måste vara ganska bra att vara liten.

igår var det  minus 23 grader ute och när mamma ringde senare hade dom minus 26 så det gäller att ha mycket kläder på sig när man ska ut.

nu ska ja fortsätta med efterrätten =)

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget. Jag kommer att svara dig så fort jag ser det här.

Fyll i ditt namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0