6e styckningen

FORTSÄTT GISSA!

kommer inte föda den närmaste timmarna så jag styckar redan nu =) men fortsätt gärna gissa har ditt datum blivit stryket gissa på ett nytt ;)

Beräknat BF är den 29 Augusti. Adam föddes på BF +1

Ett ultraljud i v 29 sa att det till 80 % var en pojke i magen och ett ultraljud i v 36 sa inte så mycket mer, barnmorskan kunde iaf inte hitta någon snopp. så vad tror du får adam en lillasyster eller en lillebror?

Desire 17 Augusti

Emma 18 Augusti

Alexandra   20 Augusti Flicka

MyZaan 22 Augusti pojke

Sofia Z 23 Augusti

Linda F 23 Augusti

Felicia    24 Augusti Pojke

Julias mamma 25 Augusti En pojke

Elin Å     26 Augusti

Josefin 27 Augusti

Sofia M 27 Augusti en flicka

Sofia A  27 Augusti en söt liten pojke

Fröken M 27 Augusti en lillebror

Linda' 28 Augusti lillebror

Nathalie 28 Augusti En pojke

Emelie 29 Augusti Pojke

Caroline 29 Augusti på BF

Sussi 30 Augusti

så länge jag inte går över tiden så är de någon/några som har gissat rätt =) ska bli spännande och se vem/vilka det blir!

FORTSÄTT GISSA !! =) den har inte kommit en!!

nästan alla är bort styckade, någon som vågar sig på en ny gissning?

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hehe, ja verkligen. :D Hur känns de då? Ha värkarna börjart komma igång? =D

2010-08-29 @ 00:37:17
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Fia

jag halka in här och ger mig på en gissning på 3 September :D och en pojke =)

2010-08-29 @ 11:08:45
URL: http://lillfia.blogspot.com
Postat av: DONKEN

jag gissar då på imorgon.. :P (30 aug)

och pojke. :P



hur gammal är adam?

2010-08-29 @ 11:12:27
URL: http://donkens.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget. Jag kommer att svara dig så fort jag ser det här.

Fyll i ditt namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0