JAG HAR FÅTT EN BIL...

Imorse halv 7 kom svärför hit hela vägen från skellefteå och med sig hade han en bil som jag fick =D jag är överlycklig så nu måste jag bara skaffa körkort haha =P sen ska jag ut o brumma ;) och dess snart blir de lek o bus i Örebro =D det är en mitshubishi galant modell 09 tur att man har kompisar med körkort som kan få leka lite chufför till mig =P 

när jag kom hem från skolan var klockan runt 5 då hade vi fått en massa reklam som alltid är lika rolig.. där  ibland så låg det en leksakstidning från BR jag gav adam den så skulle han få peka ut vad han önskar sig när ha n fyller år.. han brukar peka på allt i tidningen o säga den här vill jag ha, den här ska jag köpa o den o den o den men den här gången tänkte han länge o noga och när han hittade något som han ville ha sa han oj oj oj wooooow mamma kolla en sån här vill jag ha o hitta han en annan sak sa han mamma vänta nu jag ångra mig den här vill jag faktist ha man kan leka jätte massor med den.  han hittade som sagt en hel del grejer som han ville ha men det var dock inte allt i hela tidningen.

Så här spännande var leksakstidningen!!(hann inte ens få av jackan)
 


Kommentarer
Postat av: dess

tagga för lek och bus =)

2009-09-23 @ 21:17:27
URL: http://desireviktoria.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget. Jag kommer att svara dig så fort jag ser det här.

Fyll i ditt namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0