Hemma hos mamma

Nu sitter vi i köket hemma hos mamma idag har vi inte hunnit med så mycket vi åt mat och sen var vi ute med hundarna på en lång promenad. vi gick fram till ko hagen som ligger ungefär 2 km bort ville (hunden) vart jätte rädd för kossorna när dom romade så han började skälla en massa och då blev kossan självklart nyfiken så han kom fram och kollade på oss sen klämde han i och började skita så då gick vi. adam tyckte det var jätte spännande och han sprang hela vägen fram och tillbaka. ca 4 km. 

vi han inte klart i vardagsrummet idag eftersom vi satte nya gipsskivor  spacklet tog slut så vi ska spackla klart imorgon bitti så får vi se om vi hinner tapetsera något imorgon. jag hjälper mamma att redigera bilder som ska ut på webbshoppen på navsundswesternbutik.se  hoppas att dom blir bra, det är inte mycket som ska göras dom ska beskäras och storleken ska ändras.

Nu ska jag göra iordning smörgås till Adam innan det är dags för han att krypa ner i sängen. vi ska faktist sova husvagn idag och ha det riktigt mysigt.


Kommentarer
Postat av: Emma - mitt liv i Milano

Det måste vi Elin! och du måste göra din goda tuniska mat!! i lööööööööv!

2009-10-11 @ 12:01:42
URL: http://leblogdeemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha förlåt mig adam :P jag ska tänka på det nästa gång. Men du har faktiskt rätt man ska inte sitta i fönster =)

2009-10-11 @ 12:47:59
Postat av: dess

det var från mig haha

2009-10-11 @ 12:48:15
URL: http://desireviktoria.blogg.se/
Postat av: Cristin

SV: Min favorit hemmafru är absolut Gabrielle som spelar av Eva Longoria. Och Eva Longoria är min idol! Så det är rätt självklart :P Vem är din favorit?



-Cristin

2009-10-11 @ 16:10:05
URL: http://ccristin.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget. Jag kommer att svara dig så fort jag ser det här.

Fyll i ditt namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0