Busiga små ungar!

Nu har MARRE och Oliwer åkt hem, vi åt lite glass och kakor vi drack the och barnen drack saft. Det var kul att se att dom lekte så bra ihop, dom brukar nämligen alltid bråka eller det brukar sluta med att någon eller båda gråter men inte idag. dom lekte med bilar och sen hade dom lite kuddkrig, ska jag vara ärlig så trodde jag inte att man kunde ha så kul med ett par kuddar.. båda skrattade jätte mycket.   

Adam var super trött innan dom kom men jag satte han i badkaret så han piggade på sig lite sen stod han ivrigt i fönstret o väntade på att få se deras bil när den kom, när dom väl kom ville han ínte öppna dörren =)
när dom hade åkt satte jag på teletubbies åt adam och efter ett tag ropade han på mig.

Adam- mamma kom jag behöver hjälp!
jag  -  okej jag kommer...
Adam- mamma jag kan inte höra vad dom säger
jag  - men de är ju jätte högt ljud ( blir orolig över att han ska ha fått dålig hörsel)
Adam- men mamma jag kan ju inte förstå vad dom säger!

ja efter att ha setat med han ett tag o funderat lite så upptäcker jag att jag har satt på språket på Danska! ja vad skulle man göra utan adam, någon måste ju hjälpa mig när jag inte förstår! =)


Nu ska jag in i duschen och sen i säng  Sov gott

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget. Jag kommer att svara dig så fort jag ser det här.

Fyll i ditt namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0