God natt

Nu ska ja krypa ner i sängen och vila upp mig inför morgondagen. adam var riiktigt svår sövd idag han ville inte alls så de blev senare en vanligt så vi får se om vi kommer upp till dagis, vi ska dit kl 10 eller 13 och vara med och leka ska bli kul att få se han springa o ha roligt med alla kompisar igen det behöver han verkligen nu efter en sommar hemma med mamma =) hehe

Tack Emma för den fina kommentaren. mina barn kommer alltid i första hand. om ja måste ha lite ont eller riskera att bli lite utskämt så är de helt värt det bara mina barn har det bra! =)  har du en egen blogg?

God natt alla läsare imorgon blir dag nr 10 över tiden och jag hoppas de sätter igång om inte så ska ja till barnmorskan på torsdag och då får ja förhoppningsvis en tid för igångsättning så man iaf kan ha ett datum att räkna ner till.


Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till Sam och bebis i magen

Hoppas du kommer igång snart av dig sj!

2010-09-08 @ 02:11:40
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: amelie

Heej! :) Följer med spänning din blogg Elin, ska bli skoj att se vad det är för söt liten bebis som snart kommer titta ut :)

Vilket dagis går Adam på? Igår såg jag iaf en unge som var sjukt lik honom på Stensborgsgatans dagis :D

2010-09-08 @ 07:26:38
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var så lite så, var bara ärlig :) Nej jag har ingen blogg.. kanske skulle skaffa mig en :P

2010-09-08 @ 12:07:33

Här kan du kommentera inlägget. Jag kommer att svara dig så fort jag ser det här.

Fyll i ditt namn.
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0